اولین برنامه مهاجرتی کانادا در سال 2017  بسیار سریع تر از زمانیکه پیش بینی میشد اعلام گردید این خبر می تواند در شرایط فعلی که اکثر برنامه  های مهاجرتی بسته و یا به شدت سخت شده اند خبری مسرت بخش برای خیلی از دوستان باشد.

4 ژانویه استان ساسکاچوان با اعلام شرایط مهاجرت استانی،اقدام به گرفتن اولین سری از متقاضیان نموده و 500 نفر از افراد واجد شرایط را پذیرفت. در این روش افراد با داشتن مدرک دانشگاهی مورد نیاز استانی از جمله کامپیوتر، مکانیک، عمران، آمار و ریاضی، نقشه کشی (لیست کامل رشته ها) به شرط داشتن 60 امتیاز از جدول امتیاز دهی (جدول امتیاز دهی ساسکاچوان) واجد شرایط برای اقدام میباشند. با توجه به حجم بالای تقاضا و نیز تعداد کم درخواست استان درهر بار ظرفیت به سرعت تکمیل  شده و افرادی که نتوانستند پرونده خود را سابمیت کنند باید در دوره بعدی که ممکن است یک یا چند ماه اینده باشد اقدام کنند.

با توجه به نیاز حداقلی زبان در این استان در مقایسه با سایر روش های مهاجرتی این فرصتی طلایی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا می باشد که توصیه می شود در اولین فرصت برای ارائه مدارک و اقدامات لازم ،با مشاورین پرشین مهاجر تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :