سوپر ویزای کانادا

در این مدل از ویزا، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی و ساکنین دائمی کانادا که قصد دارند برای بازدید از بستگان نزدیک خود اقامت موقت کانادا را دریافت کنند، می توانند برای درخواست ویزای ویزیتوری که با نام سوپر ویزا شناخته می شود اقدام کنند.
این ویزا به دو صورت یک بار ورود و چند بار ورود صادر می شود. حداکثر مدت اعتبار برای ویزای چند بار ورود 10 سال می باشد. اما از آنجایی که حداکثر مدت اعتبار ویزا برای ایرانیان 5 سال است، این مدت برای ایرانیان از 10 سال به 5 سال کاهش می یابد.
مزیت سوپرویزا نسبت به ویزای توریستی کانادا (TRV) این است که مدت اقامت شما در کانادا از 6 ماه به 2 سال ارتقا می یابد.
باید توجه داشت که دارندگان سوپر ویزا همان حقوق و محدودیت های دارندگان ویزای عادی توریستی را دارند و نمی توانند در طول دوره‌ای که در کانادا هستند به کار و تحصیل بپردازند.
همچنین لازم به ذکر است که سوپر ویزا را حتی زمانی که فرایند اقامت دائم شما در حال گردش است، می توانید دریافت کنید.
واجدین شرایط سوپر ویزای کانادا چه کسانی هستند؟
نخست اینکه متقاضیان این ویزا باید واجد شرایط برای دریافت ویزای عادی توریستی باشند. یعنی علاوه بر سلامت جسمانی باید مدارک سفر معتبری نیز داشته باشند و بتوانند افسر مهاجرت کانادا را قانع کنند که بعد از اتمام اقامت، کانادا را ترک کرده و به کشور خود باز می گردند. همچنین باید افسر مهاجرت را راضی کنند که برای بازگشتشان به اندازه کافی دلایل قانع کننده دارند. این دلایل می‌تواند شامل شغل، خانواده یا دارایی باشد و در آخر می بایست آفیسر راقانع کنند که برای مدتی که در کانادا اقامت دارند سرمایه کافی را در اختیار دارند.
علاوه بر آن هر یک از متقاضیان باید واجد شرایط زیر نیز باشند:

  • نشان دهند که والدینِ و یا پدربزرگ و مادربزرگِ شهروندی کانادایی یا ساکن دائم کانادا هستند.
  • بیمه‌ای درمانی از یکی از شرکت های ارائه دهنده بیمه کانادایی تهیه کنند که تا سقف 100.000 دلار برای خدمات درمانی، بستری شدن و بازگشت را شامل شود.
  • تحت معاینات پزشکی قرار گیرند.

و در آخر اینکه اعضای خانواده متقاضی در کانادا باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • اثبات اینکه که شهروند و یا ساکن دائم کانادا هستند.
  • برای متقاضی دعوتنامه ارسال کنند.
  • ثابت کنند که درآمدشان از حداقل سطح تعیین شده بالاتر است.

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :