برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا موسوم به MPNP در جدیدترین پذیرشی که در تاریخ 18 جولای 2019 برگزار کرد دعوتنامه های جدیدی را برای متقاضیان منتخب صادر نمود تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا به این استان اجازه می‌دهد تا برای رفع نیاز بازار کار خود هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.
دعوتنامه‌های 18 جولای مجموع دعوتنامه‌هایی که تا اینجای سال جاری میلادی توسط برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا از طریق این مسیرهای مهاجرتی صادر شده را به رقم 5506 رساند.
در پذیرش 18 جولای این ایالت، مجموعاً برای 173 متقاضی مهاجرت از دسته های Skilled Workers in Manitoba،  International Education و Skilled Workers Overseas صادر شد. در زیر تعداد دعوتنامه های صادره برای متقاضیان هر مسیر مهاجرتی بیان شده است:‌
Skilled Workers in Manitoba : 110
International Education Stream : 23
Skilled Workers Overseas : 40
برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا اعلام کرده است که تمام متقاضیانی که از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای آنها دعوتنامه صادر شده مستقیماً از طرف اقدام استخدام راهبردی یا Strategic Recruitment Initiative دعوت شده اند. این اقدام باعث جذب کارگران ماهر خارجی که اغلب از طرف کارفرمایان استان مانیتوبا پیشنهاد کار دارند می شود.
متقاضیانی که مایل هستند از طرف برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا دعوتنامه دریافت کنند باید در گام نخست تمایل خود را با ارائه ی Expression of Interest اعلام کنند و در آن، اطلاعات لازم در مورد تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و داشتن قوم و خویش و آشنا در مانیتوبا را ارائه نمایند.
پروفایل های واجد شرایط امتیازبندی می شوند و وارد صف انتظار مسیر مهاجرتی خواهند شد و برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های متوالی توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA صادر خواهد شد.
پایین ترین امتیاز در پذیرش 18 جولای، 539 برای متقاضیان دسته Skilled Workers in Manitoba و 718 برای متقاضیان دسته Skilled Workers Overseas بوده است. مسیر مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba به روی تمام کارگران ماهر خارجی یا دانشجویانی که به تازگی در مانیتوبا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر در مانیتوبا مشغول به کار هستند و از کارفرمای مانیتوبایی پیشنهاد کار دریافت کرده اند، باز است.

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :