ایالت ساسکاچون کانادا لیست مشاغل مرتبط به هر دو دسته مهاجرتی اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز (Occupation In-Demand) خود را از 19 عنوان شغلی به بیش از 200 عنوان شغلی گسترش داد. دسته های مهاجرتی ذکر شده، 2 مسیر پرطرفدار برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP) هستند که برای واجد شرایط شدن، نیاز به پیشنهاد شغلی یا سابقه کار در کانادا ندارند.
مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری برای متقاضیانی است که در استخر اکسپرس اینتری فدرال پروفایل فعال دارند. متقاضیان اکسپرس اینتری‌ای که موفق به دریافت دعوتنامه از برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان می‌شوند، علاوه بر امتیازات فعلی خود در سیستم جامع رتبه بندی، 600 امتیاز دیگر نیز دریافت می‌کنند که این موضوع انتخاب شدن آنها را در پذیرش بعدی اکسپرس اینتری ضمانت خواهد کرد.
مسیر دیگر برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان به نام مشاغل مورد نیاز یا Occupation In-Demand، برای متقاضیانیست  که در استخر متقاضیان اکسپرس اینتری حضور ندارند و در صورت انتخاب توسط استان، این متقاضیان نیز، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا خارج از سیستم اکسپرس اینتری اقدام کنند که معمولاً مسیری طولانی‌تر است.
هر دو مسیر مهاجرتی ذکر شده، علاوه بر دیگر معیارهای استان، نیازمند سابقه کاری در مشاغل مورد نیاز استان می‌باشند.
جالب است بدانید که برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان، این بار به جای لیست کردن مشاغل واجد شرایط، لیست 129 شغل حذف شده را ارائه داده است. که در این صورت، بیش از 200 شغل دیگر باقی می‌مانند.
برای دانلود لیست مشاغل حذف شده ساسکاچوان اینجا را کلیک کنید…
متقاضیان هردو مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان، می‌بایست یک پروفایل ابراز علاقه‌مندی جداگانه در SINP تشکیل دهند.
قدم اول برای درخواست دعوتنامه استانی ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس اینتری، ساخت یک پروفایل در این سیستم است و همچنین برای درنظر گرفته شدن توسط مسیر مشاغل مورد نیاز، ابتدا باید یک پروفایل ابراز علاقه‌مندی در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ایجاد کرد.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :