سازمان سرمایه انسانی آنتاریو در شروع پذیرش های خود از متقاضیان اکسپرس اینتری در سال 2019 تعداد فوق العاده 1,439 دعوتنامه به اپلای، برای متقاضیان اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز 439 صادر کرد.

سازمان سرمایه انسانی آنتاریو به بخش برنامه استانی آنتاریو این اجازه را می‌دهد تا از استخر اکسپرس اینتری فدرال، کاندیدهایی را که شرایط مد نظر این استان را دارند، انتخاب کند.

به متقاضیان اکسپرس اینتری‌ای که تاییدیه دعوتنامه استانی را دریافت می‌کنند، علاوه بر امتیازات خود در سیستم اکسپرس اینتری، 600 امتیاز دیگر تعلق می گیرد. این 600 امتیاز اضافی قطعاً به شما تضمین می‌دهد که از طرف دولت کانادا دعوتنامه به اپلای برای دریافت اقامت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد.

دعوتنامه استانی آنتاریو، امتیاز 439 اکسپرس اینتری را به 1039 ارتقاء می‌دهد که همین موضوع باعث تضمین دریافت اقامت دائم کانادا می‌شود.

دعوتنامه های این هفته سازمان سرمایه انسانی آنتاریو به صورت عمومی و بدون هدفمندی بوده است. این موضوع بدان معناست که متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی و یا زبان فرانسه نداشته اند.

چهار پذیرش آخر ایالت آنتاریو در سال 2018، متقاضیان با شرایط خاص را مورد هدف قرار داده بود. سه دوره از این چهار دوره مختص کاندیدهایی بود که دارای پیشنهاد شغلی از آنتاریو بوده اند و یک دوره دیگر، مختص افراد با تخصص زبان فرانسه بود.

در حالی که هر دو مورد، داشتن پیشنهاد شغلی و زبان فرانسه در قوانین پذیرش ایالت آنتاریو اجباری تعریف نشده اند، این استان از ماه دسامبر، با آپدیت شرایط خود به این مورد اشاره کرد که ممکن است متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی در این استان و یا سابقه در شغل های خاص و یا حتی آشنایی با زبان فرانسه داشته باشند، در اولویت انتخاب دعوتنامه قرار بگیرند.

سازمان سرمایه انسانی آنتاریو 3,719 دعوتنامه در سال 2018 برای متقاضیان اکسپرس اینتری صادر کرد؛ که این مسئله شاخه اکسپرس اینتری این استان را به پرکارترین شاخه از میان 3 شاخه اصلی مهاجرت به این استان در سال گذشته تبدیل کرده است. همچنین 1,633 دعوتنامه دیگر از طریق جریان اسکیلد ورکرهای فرانسوی زبان (French-Speaking Skilled Worker Stream) و 1,626 دعوتنامه دیگر از طریق جریان مشاغل فنی و حرفه ای (Skilled Trades Stream) صادر شده است.

اولین اقدام برای دنبال کردن و دریافت دعوتنامه استانی این ایالت، تشکیل یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری فدرال می باشد.

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :