براساس جدیدترین اخبار از ایالت نیو برانزویک کانادا، متقاضیان اکسپرس اینتری بدون نیاز به ثبت ابراز تمایل خود برای این استان، ممکن است از سوی ایالت نیو برانزویک دعوتنامه جهت ارائه تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان دریافت کنند.
در جدیدترین آپدیت منتشر شده برنامه مهاجرت استانی نیو برانزویک توسط این ایالت در تاریخ 26 جولای، گفته شده است که “در آینده، با توجه به نیاز بازار کار استان، متقاضیان مستقیماً از صف انتظار اکسپرس اینتری انتخاب خواهند شد.”
گفتنی است سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند.
متقاضیان در این سیستم بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به متقاضیان بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی و یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.
چندین مسیر مهاجرتی مرتبط با اکسپرس اینتری در استان های آنتاریو، آلبرتا و نوااسکوشیا در صف انتظار اکسپرس اینتری از میان متقاضیان مهاجرت به کانادا جست و جوهای هدفمند انجام می دهند، مانند مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی، مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری آلبرتا و مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار نوااسکوشیا.
متقاضیان اکسپرس اینتری‌ای که از طرف ایالت نیو برانزویک انتخاب می شوند، در پروفایل اکسپرس اینتری خود نامه تمایل به اقدام برای واجد شرایط شدن در استان و یا همان Letter of Interest را دریافت خواهند کرد. تمامی متقاضیانی که به این شیوه از طرف نیو برانزویک انتخاب می شوند، همچنان می بایست واجد شرایط مسیر مهاجرتی بازار کار اکسپرس اینتری برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک باشند.
آقای دیوید کُهن، سهامدار ارشد Campbell اذعان داشته است که “ایالت نیو برانزویک به کارگران ماهر خارجی نیاز دارد بنابراین جای تعجبی ندارد که به دنبال راه های جدید برای دعوت از متقاضیان اکسپرس اینتری است.”
“حالا که استان های بیشتری به جست و جو در صف انتظار اکسپرس اینتری می پردازند، زمان مناسبی برای ورود به این صف است، اگر تا این زمان این کار را نکرده‌اید.”

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :