پیرو تبلیغات اخیر ضد مهاجرتی یکی از نامزدهای انتخابات کانادا، بیلبوردهای جدیدی اطراف هلیفکس و نوا اسکوشیا کانادا با مضمون تبلیغ برای اثرات مثبت مهاجرت و دانشجویان بین‌المللی بر جامعه نوا اسکوشیا بنا شده است. این بیلبوردها گویای مزایایی است که دانشجویان بین‌المللی و مهاجران برای کانادا و به ویژه نوا اسکوشیا به همراه دارند.
این ایده فقط دو هفته پس از انتشار بیلبوردهای تبلیغاتی با عنوان “نه به مهاجران گروهی” در هلیفکس، ونکوور، کلگری، تورنتو و رجینا ظاهر شد. این بیلبوردها بعد از انتقاد بسیار مردم کانادا، برداشته شدند. حالا اما 9 بیلبورد دیجیتال با حمایت اتاق بازرگانی هلیفکس و انجمن خدمات مهاجرت نوا اسکوشیا و انجمن آموزش و تعلیم تربیت نوا اسکوشیا موسوم به EduNova نصب شده اند.
بیلبوردهای جدید حاوی پنج پیام هستند:

  • مهاجرت، باعث رشد اقتصاد، اشتغال زایی و تنوع می شود.
  • 15,000 دانشجوی بین‌المللی، 400 میلیون دلار به اقتصاد نوا اسکوشیا کمک می کنند.
  • نوا اسکوشیا با وجود مهاجرت، در حال رشد است.
  • مهاجرت دنیایی از تجربه را برای کانادا به ارمغان می‌آورد.
  • مهاجرت… نقطه قوت ماست، داستان موفقیت ماست.

ما نیاز داریم که افراد بیشتری به نوا اسکوشیا بیایند
آقای Patrick Sullivan مدیرعامل اجرایی اتاق بازرگانی هلیفکس اعلام کرده است که بیلبوردهای جدید لزوما پاسخی به بیلبوردهای قبلی که آنها را تبلیغات غلط خوانده نیستند. او همچنین گفته است که: “اصلا مهاجرت دسته جمعی به کانادا وجود ندارد.” آقای Sullivan گفته است که مهاجرت برای اقتصادهای هلیفکس و نوا اسکوشیا اهمیت دارد و اتاق بازرگانی بیش از یک دهه است که از مهاجرت دفاع می کند و این بیلبوردهای جدید هم ادامه ی استراتژی این اتاق در حمایت از مهاجرت است.
وی همچنین در ادامه بیان کرده است که “ما خواستیم با نصب این بیلبوردها کار را تمام کنیم و به همه بفهمانیم که مهاجرت برای ما مزایای اقتصادی به همراه دارد. جمعیت نوا سکوشیا رو به پیری است و برای همین کسب و کارهای ما به نیروی کار تازه نفس نیاز دارند. ما نیاز داریم افراد جدید به نوا اسکوشیا بیایند. ما مشتاق استقبال از آنها هستیم و اگر آنها نیایند به اقتصادمان صدمه می خورد.”
آقای Patrick Sullivan همچنین از واکنش بسیار مثبت مردم به بیلبوردهای جدید سخن گفته و آن را با بیلبوردهای قبلی مقایسه کرده است. او گفته است عده بسیاری به اتاق بازرگانی تبریک گفته اند و واکنش های بسیار مثبتی از مردم دریافت کرده است.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :