ایالت آلبرتا کانادا در جدیدترین پذیرش خود از سیستم اکسپرس اینتری، برای 262 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند؛ پایین ترین امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در این پذیرش 300 بوده است. این پذیرش در تاریخ 21 جون و از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری آلبرتا (Alberta Express Entry Stream) برگزار شده است و برنامه مهاجرت استانی آلبرتا جزئیات آن را در هفته ای که گذشت منتشر نمود.
جالب است بدانید که پذیرش 21 جون، جمع تعداد متقاضیان اکسپرس اینتری دعوت شده برای دریافت اقامت دائم  کانادا از طریق مسیر مهاجرتی اکسپرس اینتری آلبرتا را به عدد 3816 رساند.
گفتنی است برنامه مهاجرت استانی آلبرتا بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان ها و نواحی شرکت کننده اجازه می دهد سالانه بر اساس نیازهای بازار کار خود تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند.
متقاضیان اکسپرس اینتری‌ای که از طرف برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) دعوتنامه دریافت کرده‌اند، 600 امتیاز اضافی علاوه بر امتیازات خود در سیستم CRS دریافت خواهند کرد که این موضوع پذیرش آنها را در دور بعدی پذیرش های اکسپرس اینتری تضمین خواهد کرد.
برای اینکه واجد شرایط دریافت دعوتنامه از ایالت آلبرتا باشید، باید در یکی از 3 برنامه مهاجرتی فدرال (Federal Skilled Worker Class, Federal Skilled Trades Class and Canadian Experience Class) که توسط سیستم اکسپرس اینتری مدیریت میشوند واجد شرایط باشید و همچنین در استخر اکسپرس اینتری نیز، یک پروفایل داشته باشید.
متقاضیان اکسپرس اینتری برای در نظر گرفته شدن توسط این استان برای دریافت دعوتنامه، باید حداقل 300 امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری داشته باشند و در یکی از مشاغل موجود در لیست مشاغل ایالت آلبرتا کانادا، مشغول به کار باشند.
در حالی که داشتن پیشنهاد شغلی و یا سابقه کار در آلبرتا جزء شرایط اولیه دریافت دعوتنامه نیست، اما AINP اعلام کرده است که متقاضیان با پیشنهاد شغلی و یا سابقه کار در آلبرتا، دارای مدرک کانادایی و یا دارای خانواده در این ایالت را در اولویت انتخاب قرار خواهد داد.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :