ایالت پرنس ادوارد آیلند کانادا در تاریخ 15 آگوست 2019 از طریق دسته های مهاجرتی Labour Impact، Business Impact و اکسپرس اینتری برای 143 متقاضی دعوتنامه صادر کرد. جزئیات تعداد دعوتنامه های هر دسته به شرح زیر است:

  • Labour Impact و اکسپرس اینتری: 133
  • دسته بیزینسی: 10

دسته اکسپرس اینتری برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد آیلند با سیستم اکسپرس اینتری فدرال مرتبط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های تجربه کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند.
گفتنی است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی 600 امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتماً برای آنها نیز دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته ی مهاجرتی Labour Impact نیز مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم پرنس ادوارد آیلند پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس اینتری مرتبط نیست.
همانطور که اشاره شد، ایالت پرنس ادوارد آیلند برای متقاضیان دسته Business Impact، ده دعوتنامه صادر کرده است. حداقل امتیاز این متقاضیان در سیستم امتیازدهی مختص این مسیر مهاجرتی 112 بوده است. لازم به ذکر است که علاقه مندانی که مایل هستند از طریق اکسپرس اینتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه Expression of Interest اعلام کنند.
در نهایت متقاضیان واجد شرایط وارد صف انتظار اکسپرس اینتری کانادا می شوند و بر اساس پاسخ هایی که در ابراز تمایل خود اعلام کرده اند رتبه بندی می گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی پرنس ادوارد آیلند تا او را برای انتخاب شدن در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه دعوت می‌شوند.
جالب است بدانید که در پذیرش اکسپرس اینتری 15 آگوست 2019 نسبت به پذیرش 18 جولای، 15 دعوتنامه بیشتر صادر شده است. در پذیرش 18 جولای مجموعاً 17 دعوتنامه برای متقاضیانی با حداقل امتیاز 112 صادر شد. این امتیاز از پذیرش 20 جولای ثابت باقی مانده است.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :