ایالت آنتاریو در جدیدترین پذیرش خود از متقاضیان کارآفرین، 15 دعوتنامه در تاریخ 20 سپتامبر 2019 صادر کرد. حداقل امتیاز پذیرش در این دوره، 127 بوده است.
برنامه مهاجرت استانی آنتاریو (OINP) شاخه کارآفرینی افرادی را هدف قرار می دهد که قصد راه اندازی یک بیزینس جدید را داشته باشند و یا مالکیت یک بیزینس فعال در آنتاریو را خریداری کنند.
این مسیر از برنامه های مهاجرت استانی آنتاریو به این صورت عمل می کند که متقاضیان مشتاق، میبایست پروفایل خود را تکمیل کنند و اطلاعات مربوط به فاکتور های مرتبط با موضوع کاری، سوابق کاری و تعداد نیروهایی که می خواهند به کار بگیرند را مشخص کنند.
سیستم امتیاز بندی این مسیر مهاجرتی از دو مولفه تشکیل می‌شود؛ بخش امتیازات اعلامی توسط شخص که تا 126 امتیاز و بخش امتیازات مربوط به کسب و کار که تا 74 امتیاز ارزش دارند. به متقاضیان کارآفرینی آنتاریو بسته به شرایطشان، از حداکثر 200، امتیاز داده می شود.
متقاضیان پذیرفته شده برای اجازه کار موقت، 20 ماه فرصت دارند تا بیزینس خود را در آنتاریو راه‌اندازی کنند و گزارش نهایی را به OINP ارسال کنند که مشخص کننده این است که شرایط توافقنامه مورد انجام واقع شده است یا خیر.
به افراد پذیرفته شده در دسته کارآفرینی، ویزای کاری موقت داده می شود. در صورتی که متقاضیان در دوره مشخص شده، به تعهدات خود به صورت کامل عمل کنند، از سمت دولت آنتاریو برای دریافت اقامت دائم کانادا معرفی خواهند شد.
فرم مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :