در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری که در ۱۸ اکتبر 2017 ( چهارشنبه 26 مهر 1396 به وقت محلی ) برگزار گردید ‌, 2757 داوطلب با حداقل امتیاز 436 در سیستم CRS برای صدور دعوتنامه مهاجرتی انتخاب گردیدند.

بنابراین کاندیداها در پول اکسپرس انتری با امتیاز 436 یا بالاتر از آن در حال حاضر در موقعیتی قرار گرقته اند که می توانند برای اخد اقامت دایم کانادا اقدام نمایند. در آخرین قرعه کشی فدرال اکسپرس انتری که به هیچ برنامه خاصی محدود نمی شود٬ به گونه ای برنامه ریزی گردید که تمام داوطلبان موفق به دریافت دعوتنامه شوند.

واجد شرایط بودن در این جریان مهاجرتی به گونه ای است که افراد در ابتدا می بایست واجد شرایط یکی از 3 برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری ( کلاس کار آفرین فدرال – کلاس تجاری حرفه ای فدرال یا کلاس تجربه کانادایی ) شوند.

در سیستم پول اکسپرس انتری به داوطلبان بر اساس سیستم CRS  ( فاکتورهایی مانند اطلاعات وضعیت اجتماعی ٬ تحصیلات ٬ سابقه کار ٬ توانایی زبان و دیگر مولفه ها ) امتیاز تخصیص داده می شود.

امتیاز تخصیص داده شده CRS سطح داوطلبان در پول را تعیین می کند. در زمان قرعه کشی اکسپرس انتری که توسط وزارت مهاجرت کانادا برگزار می شود برای داوطلبانی که موفق به دریافت بیشترین امتیاز شده اند دعوتنامه صادر می شود سپس داوطلبان قادر به سابمیت پرونده خود برای دریافت اقامت دایم کانادا خواهند بود.

کل دعوتنامه های صادر شده در سال 2017

تعداد دعوتنامه های صادر شده در آخرین قرعه کشی

امتیاز CRS

74978

2757

436

 

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :