بنا بر اخبار رسیده از اداره مهاجرت کبک از یکم  اکتبر ۲۰۱۵ ابزار آنلاین جدیدی جهت پذیرش مدارک متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق  کبک  راه اندازی خواهد شد که نحوه پذیرش مدارک را بسیارساده میکند. بدیهی است از این پس و با استفاده از این ابزار آنلاین که از اولین دوره پذیرش متقاضیان مهاجرت به کبک آماده به کار است، سرعت ثبت  درخواست ها بسیار بالا خواهد رفت.

البته در نظر داشته باشید راه اندازی ابزار جدید به معنی شروع فرایند پذیرش مهاجرت کبک نمیباشد و شروع پذیرش متعاقبا اعلام خواهد شد اما به نظر نمیرسد این موضوع خیلی به طول بیانجامد.

ازآنجایی که حذف مصاحبه انطباق پذیری و کم کردن امتیاز آن از حدنصاب قبولی و نیز افزایش امتیاز خیلی از رشته ها ، که تاکنون بی سابقه بوده است یکی از آسان ترین پذیرش های کبک  دریک دهه ی  گذشته مهاجرت به کانادا را رقم خواهد زد .

توجه داشته باشید که تسهیل در شرایط به این جا هم محدود نشده و حتی برای ورود به پروسه ی مهاجرت به کانادا از طریق کبک ، در صورت کسب حد اقل امتیاز لازم (۴۹ امتیاز برای افراد مجرد و ۵۷ امتیاز برای افراد متاهل) حتی نیازی به ارائه مدرک فرانسوی یا انگلیسی هم ندارید که با توجه به جایگاه فرانسه در امر مهاجرت به کانادا از طریق کبک بی سابقه می باشد.

با توجه به دو مسئله ی ذکر شده فوق ( شروع به کار ابزار آنلاین جدید و تسهیل شرایط مهاجرت ) پیش بینی می شود پس از شروع پذیرش در کمتر از یک روز سهمیه ۶۳۰۰ نفری در اکثر رشته های پرامتیاز تکمیل شود .

از آنجایی که پیش بینی میشود پروسه ی پذیرش مهاجرین پس از بازگشایی سیستم آنلاین خیلی زود آغاز گردد، توصیه میشود هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده وشروع پروسه تکمیل مدارک اقدام فرمایید چرا که روند تکمیل مدارک و اصلاح آن نیاز به زمان کافی نیاز دارد.

توجه :

روند تکمیل مدارک گاها میتواند بین ۱ تا ۲ ماه به طول انجامد و در صورت تاخیر در اقدام و پس از تکمیل ظرفیت باید تا باز شدن مجدد سهمیه پذیرش نیروی کار متخصص در سال آینده صبر کرده و با شرایط جدید اقدام نمود که قطعا با شرایط فعلی متفاوت خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین ما در پرشین مهاجر تماس بگیرید.

 

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :