ایالت ساسکاچوان در انتخاب دوره ای خود در  تاریخ یک نوامبر، 926 دعوتنامه برای متقاضیانی که از طریق اکسپرس اینتری برای این استان اقدام کرده اند و همچنین پیشنهاد شغلی داشتند، صادر کرد.

کاور جدیدترین دعوتنامه استانی ساسکاچوان

از بین این تعداد، بیشترین تعداد را داوطلبانی که پیشنهاد شغلی داشته اند تشکیل داده که 671 دعوتنامه برای این افراد با حداقل امتیاز 61 در برنامه های استانی اکسپرس اینتری مختص ساسکاچوان صادر شده است. همچنین 225 دعوتنامه نیز برای آن دسته از افرادی که در دسته بندی بهترین متقاضیان (افرادی دارای مدرک تحصیلی بالا،سطح زبان خوب و سابقه کاری بالا) بوده اند صادر شده است که حداقل امتیاز این دسته، 60 بوده است.

لازم به ذکر است که تمامی متقاضیان باید تاییدیه مدرک تحصیلی خود را از این ایالت دریافت کرده باشند.

داوطلبان اکسپرس اینتری که برای برنامه استانی ساسکاچوان اقدام کرده اند و توسط این استان پذیرفته شده اند، علاوه بر امتیازات خود در سیستم اکسپرس اینتری، 600 امتیاز دیگر به علت پذیرفته شدن در این استان، دریافت می کنند که همین امر باعث تضمین پذیرفته شدن آنها در سیستم اکسپرس اینتری میشود و میتوانند به راحتی برای ویزای اقامت دائم خود اقدام کنند.

اشخاصی که مشتاق به اقدام برای دعوتنامه استانی ساسکاچوان زیرنظر برنامه اکسپرس اینتری هستند، ابتدا باید اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم ها نمایند، سپس با توجه به سطح تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری، از عدد 100 امتیاز میگیرند و بالاترین ها توسط استان تایید میشوند و برای آنها دعوتنامه صادر می شود.

فرم مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :