در سال گذشته، شاهد تغییرات بسیاری در برنامه ی مهاجرتی کبک بودیم که در نهایت مورخ ۵ بهمن ۱۳۹۴ امکان ساخت اکانت جدید به اتمام رسید و در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۴ خبر افزایش ظرفیت پذیرش مهاجرین از ۲۸۰۰ به ۵۰۰۰ نفر اعلام شد و همچنین تاریخ  ثبت نهایی پرونده ها به صورت آنلاین نیز به ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ موکول گردید.

با توجه به لغو امکان ایجاد اکانت جدید و ثابت ماندن تعداد متقاضیان برنامه مهاجرتی کبک – کانادا، می توان به این استدلال رسید که شانس پذیرش متقاضیان تقریبا دو برابر شده و نیز با در نظر گرفتن بهبود زیر ساخت های سخت افزاری و نرم افزاری سیستم پذیرش آنلاین متقاضیان کبک (مون پروژه کبک) می توان امیدوار بود که بخش اعظمی از متقاضیان مورد پذیرش قرار گیرنند.

در همین راستا با امکانات فنی که شرکت در اختیار داشت موفق به ثبت نام تمامی کلاینتهای خود در سریعترین زمان ممکن شده و نیز تعدادی اکانت اضافه قبل از پایان زمان ثبت نام ایجاد گردید و خوشحالیم که این مژده را به خوانندگان سایت دهیم ، برای مدتی کوتاه و با ظرفیتی محدود می توانیم پذیرای آن دسته از متقاضیانی باشیم که به دلیل ضیق وقت و یا سایر مشکلات قادر به ثبت نام و اقدام جهت مهاجرت به کانادا نبوده اند.

در ادامه این مطلب می توانید با استفاده از اطلاعات ذیل وضعیت خود را سنجیده و در صورت تمایل جهت مهاجرت اقدام فرمایید.

شایان ذکر است که تمامی کسانی که فارغ التحصیل هر یک از گرایش های رشته کامپیوتر و ژنتیک و یا فوق دیپلم پزشکی هسته ای هستند میتوانند  بدون نیاز به مدرک زبان فرانسه و انگلیسی (آیلتس) جهت مهاجرت اقدام کنند.

همچنین فارغ التحصیلان رشته های زیر  بدون نیاز به مدرک زبان فرانسه و تنها با ارائه مدرک زبان انگلیسی  آیلتس 5 و حتی در صورت داشتن فوق لیسانس و یا  فرزند بدون نیاز به مدرک انگلیسی (آیلتس) می توانند جهت مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

رشته های مورد پذیرش کبک :

علوم حسابداری و بانکداری

مهندسی عمران

مهندسی صنایع

مهندسی الکترونیک (برق) و مخابرات

مهندسی صنایع غذایی

مهندسی مکانیک

مترجمی

پرستاری

گیاه پزشکی

کتابداری

زمین شناسی

مهندسی پزشکی

مهندسی هوا فضا

طراحی صنعتی

تکنسین علوم کامپیوتری

تکنسین ساخت هواپیما

تکنسین مهندسی شیمی

تکنسین رادیولوژی

تکنسین مهندسی مکانیک

تکنسین پرستاری

لازم به ذکر است که با توجه به محدودیت در ظرفیت اکانت های ایجاد شده و نیز عدم امکان ساخت اکانت جدید افرادی که متقاضی این روش می باشند هر چه سریعتر جهت شروع فرایند مهاجرت خود اقدام کنند.

برای اخذ اطلاعات بیشتر از شرایط خود با کارشناسان ما در شرکت پرشین مهاجر تماس حاصل فرمایید.

۳۶۲۷۲۶۰۶

۳۶۲۷۲۷۱۶

 

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :