ماه­های اخیر، ماه­هایی بسی پر خبر برای متقاضیان مهاجرت به کبک بوده است. لازم به ذکر است که محاسبه امتیاز افرادی که مدارک پرونده­­های آنها توسط پست ارسال شده بود، با آخرین تغییرات اعلام شده (آگوست 2018) ­مورد بررسی قرار گرفت است. جهت رفع کسری امتیاز آن دسته از متقاضیانی که تا کنون امتیاز لازم را اخذ ننموده اند، اداره مهاجرت کبک 3 ماه فرصت اضافه جهت ارسال مدارک را در اختیار آنها قرار داده است. در این بین گروهی از متقاضیان که موفق به اخذ و ارسال مدرک زبان فرانسوی B1 شده بودند به جهت دریافت مدرک زبان فرانسه امتیازآور B2، از طرف اداره مهاجرت کبک فرصت دوازده ماهه دریافت نمودند.

حال با توجه به اتمام بازه زمانی ارسال نامه­های ارزیابی مدارک متقاضیان 2015، بزودی نوبت به بازبینی پرونده­های متقاضیان 2016 خواهد رسید. این امر را می­توان بشارتی به این عزیزان جهت پایان این انتظار طولانی مدت و گشایش پنجره امیدی به سوی هدف انتخاب شده تعبیر نمود.

بنابراین پیشنهاد و تاکید می­شود در این زمان کوتاه باقیمانده، برای بروزرسانی پروفایل­های خود اقدام کنید و در صورت وجود کسری امتیاز (با توجه به آخرین تغییرات اعلام شده – آگوست 2018) نهایت تلاش خود را در راستای جبران کسری و اخذ امتیاز لازم بکار گیرید.

یقیناً موفقیت از آن شماست.

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :