دولت مانیتوبا در تاریخ 8 نوامبر 2018 جمعاً 469 دعوتنامه استانی جهت اقدام متقاضیان کارگر ماهر (Skilled Worker) برای اقامت دائم کانادا صادر کرد.

از مجموعه انتخاب شده ها، مجموعاً 300 دعوتنامه جهت اقدام به نامزدی ایالتی، برای جریان کارگران ماهر مانیتوبا صادر شده است. این داوطلبان حداقل 679 امتیاز از سیستم امتیاز بندی استان مانیتوبا دریافت کرده اند که این امتیازات از عدد 1000 و بر اساس میزان تحصیلات، سطح زبان، سابقه کاری شخص و همچنین داشتن رابطه در استان (مانند داشتن روابط فامیلی) محاسبه می شود.

169 کاندید باقیمانده با حداقل امتیاز 705، تحت عنوان کارگران ماهر خارجی برای اشخاص دارای استراتژی ابتکار عمل استخدامی و همچنین متقاضیان با حداقل امتیاز 610، برای کسانی که در این استان رابطه دارند، دعوتنامه دریافت کرده اند.

داشتن رابطه در استان، میتواند با داشتن خانواده نزدیک در استان مانیتوبا، سابقه تحصیل یا کار و یا داشتن پیشنهاد شغلی حداقل یک ساله با حداقل مدرک زبان معادل CLB 5 یا CLB 6 بسته به نوع فعالیت کاری نشان داده شود.

69 کاندیدای دعوت شده تحت عنوان کارگر ماهر خارجی دارای استراتژی ابتکار عمل استخدامی، توسط نمایندگان سازمان مهاجرت مانیتوبا در خارج  از کانادا و قبل از ورود، مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت.

تمامی متقاضیانی که دعوتنامه مانیتوبا را دریافت کرده اند، 60 روز فرصت دارند تا پروفایل و درخواست خود را به صورت آنلاین تکمیل کنند.

داوطلبانی که موفق به تکمیل اطلاعات خود شدند میتوانند برای دریافت اقامت دائم کانادا از سازمان مهاجرت و پناهندگی این کشور اقدام کنند.

تعداد دعوتنامهحداقل امتیاز مورد نیازدسته بندی
300602کارگران ماهر مانیتوبا

(Skilled Workers in Manitoba)

100 / 69610 / 705کارگران ماهر خارجی

(Skilled Workers Overseas)

فرم مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :