طبق آخرین خبرهای مهاجرتی استان نوااسکوشیا، دولت این استان برای متقاضیان اکسپرس اینتری که به عنوان حسابدار و حسابرس دارای سابقه کار هستند دعوتنامه‌های جدیدی را برای تقاضا جهت اقامت دائم صادر نموده است. شایان ذکر است که این دعوتنامه‌ها طی پذیرشی که مورخ 24 ژانویه از طریق مسیر مهاجرتی “اولویت‌های بازار کار” نوااسکوشیا برگزار شد صادر شده است. از این مسیر مهاجرتی سال گذشته رونمایی شده است.

مسیر مهاجرتی اولویت‌های بازار کار به دفتر مهاجرت نوااسکوشیا اجازه می دهد که در لیست انتظار اکسپرس اینتری به دنبال متقاضیان واجد شرایطی بگردد که در برخی مشاغل معین دارای سابقه کار هستند. آن دسته از متقاضیان اکسپرس اینتری که در اولین پذیرش سال 2019 برای آنها دعوتنامه صادر شده می بایست حداقل دارای پنج سال سابقه کار در یکی از مشاغل مرتبط با حسابرسی و حسابداری باشند. کد این مشاغل در دسته بندی مشاغل کانادا (NOC) 1111 است.

متقاضیانی که در پذیرش 24 ژانویه انتخاب شده اند، پروفایل اکسپرس اینتری خود را در تاریخ اول جولای 2018 یا قبل از آن ارائه کرده اند و علاوه بر داشتن معیارهای دیگر، امتیاز رتبه بندی اکسپرس اینتری‌شان 400 تا 450 است. لازم به ذکر است امتیاز رتبه بندی اکسپرس اینتری بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سابقه کار به دست می‌آید و از تعداد معینی از متقاضیان که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش‌های متوالی برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت می شود.

متقاضیان برای اینکه واجد شرایط مهاجرت از طریق مسیر اولویت های بازار کار و بسیاری از مسیرهای انتخاب استانی مرتبط با اکسپرس اینتری باشند، می‌بایست ابتدا یک پروفایل اکسپرس اینتری تکمیل کرده باشند. این پذیرش نوااسکوشیا در حالی برگزار شد که حداقل امتیاز مورد نیاز آن 400 بود، در حالی که در جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری تنها متقاضیانی دعوت شدند که امتیاز آنها 443 یا بیشتر بود. علاوه بر این، متقاضیان اگر از طرف استان انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی به امتیاز رتبه بندی اکسپرس اینتری‌شان اضافه می شود و با این حساب در دورهای بعدی حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم دعوت به عمل خواهد آمد.

اما این خبر برای آن دسته از متقاضیان اکسپرس اینتری که امتیازشان کمتر از حد نصاب پذیرش های اخیر اکسپرس اینتری بوده است خبر خوبی است و به عزیزانی که علاقه مند به مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری هستند یادآوری می کند که مسیرهای انتخاب استانی تا چه اندازه می تواند به متقاضیان اکسپرس اینتری که امتیازات پایین‌تری دارند کمک کند تا به هدف خود که همانا اقامت دائم کانادا است دست یابند. همچنین گفتنی است با اینکه پروفایل های اکسپرس اینتری تا 12 ماه اعتبار دارند، استان نوااسکوشیا در این پذیرش تنها پروفایل هایی را در نظر گرفته است که در تاریخ اول جولای 2018 یا قبل از آن ارائه شده‌اند.

جالب است بدانید که متقاضیان اکسپرس اینتری‌ای که در جدیدترین پذیرش اولویت های بازار کار برای آنها دعوتنامه صادر شده می‌بایست دارای شرایط و معیارهای زیر می‌بودند:

  • مدرک لیسانس یا مدرکی معادل آن که با گذراندن سه سال تحصیلی یا بیشتر در دانشگاه، موسسه آموزشی، دانشکده و یا مدارس فنی کسب شده باشد.
  • امتیاز 7 یا بالاتر در آزمون زبان کانادا (CLB) در زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی در هر چهار مهارت زبانی
    توصیه‌نامه از طرف کارفرمایان جهت اثبات پنج سال سابقه در مشاغلی که در دسته بندی ملی مشاغل کانادا شماره 1111 دارند.

در زیر نمونه ای از این مشاغل آورده می شود:

حسابدار، کنترولر حسابدار، ناظران حسابداران، تحلیلگر – حسابرس، دستیار کنترل کننده، سرممیز مالیاتی، حسابرس – فاینانس، حسابدار منشوردار (CA)، حسابدار – حسابرس منشوردار (CA)، ناظران حسابرسان، حسابدار شعبه بانک، امین ورشکستگی، حسابدار بودجه، دانشجوی موسسه ی سلطنتی منشوردار حسابداری، حسابدار رسمی عمومی، دانشجوی حسابداری رسمی، حسابدار رسمی، مدیریت، حسابدار کل، حسابدار مطالبات، متخصص حسابرسی کامپیوتری، حسابدار هزینه ها، ناظر حسابدار هزینه ها، حسابدار اداری، کنترل کننده بخش – حسابداری، حسابدار مالی، مامور کنترل مالی، مشاور مالیات بر درآمد، متخصص مالیات بر درآمد، بازرس مالیات بر درآمد، حسابدار صنعتی، مدیر پروژه حسابرسی داخلی، حسابرس داخلی، حسابدار پردازش ماشینی، حسابداری مدیریت، رئیس حسابداری مدیریت، حسابدار تولیدی، حسابدار کارخانه، کنترلور کارخانه، حسابدار تولید، حسابدار املاک، رئیس حسابداران دولتی، ناظر حسابداران دولتی، تحلیلگر بیمه اتکائی، حسابرس فروش، تحلیلگر ارشد حسابداری، تحلیلگر ارشد هزینه، حسابرس ارشد داخلی، حسابدار مالیات، تحلیلگر مالیات، ممیز مالیات، مشاور مالیاتی، ارزیاب مالیات، بازرس مالیاتی، متخصص مالیات، مامور احکام مربوط به مالیات بندی

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :