ایالت بریتیش کلمبیا کانادا در جدیدترین پذیرش استانی خود، در تاریخ 15 اکتبر 2019، برای 277 متقاضی اسکیلد ورکر و… دعوتنامه صادر کرد. این دعوتنامه‌ها، برای متقاضیان خارجی‌ای می‌باشد که از لیست مشاغل مورد نیاز این استان، پیشنهاد شغلی معتبری داشته باشند.
برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم برنامه اکسپرس اینتری دولت فدرال هماهنگ شده است، که استخر کاندیدا را برای ۳ شاخه اصلی مهاجرت در دسته های اقتصادی مدیریت می کنند.

  • دسته افراد دارای تجربه کاری (The Federal Skilled Worker Class)
  • دسته افراد دارای تجربه فنی مانند جوشکاری (Federal Skilled Trades Class)
  • دسته افراد دارای سابقه کار کانادایی (Canadian Experience Class)

توجه داشته باشید که به داوطلبان اکسپرس اینتری دارای دعوتنامه استانی، علاوه بر امتیازاتی که از سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز دیگر تعلق میگیرد که باعث می شود به روند برنامه اقامت دائمشان سرعت داده شود. به این معنی که به صورت تضمینی در ۶ ماه یا کمتر، مراحل دریافت اقامت دائم کانادا آنها کامل می شود.
مهارت های داوطلبان مهاجرت دعوت شده برای دعوتنامه استانی در این دوره برداشت ایالت بریتیش کلمبیا، شامل شاخه های اسکیلد ورکر، فارغ التحصیلان بین المللی و افراد نیمه ماهر می باشد.
کاندیدایی که برای برنامه مهاجرت استان بریتیش کلمبیا اقدام می کنند، به طور کلی نیازمند یه پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرما در داخل استان هستند.
اشخاص مشتاق به مهاجرت به کانادا از طریق جریان اکسپرس اینتری و تجربیات کاری، ابتدا باید با استفاده از سیستم ثبت نام آنلاین استان بریتیش کلمبیا، یک پروفایل ایجاد کنند و فرم ثبت نام را تکمیل کنند. امتیاز پروفایل متقاضیان توسط شاخصه های متفاوتی مانند تحصیلات، سابقه کاری و دیگر فاکتورها محاسبه می شود.
حداقل امتیاز دریافت دعوتنامه در هر دسته بندی، در برداشت 15 اکتبر ۲۰۱۹ به شرح زیر هستند:

تعداد برداشتحداقل امتیاز لازمدسته متقاضیانتاریخ برداشت
277

102EEBC – Skilled Worker October 15, 2019

102EEBC – International Graduate
94SI – Skilled Worker
99SI – International Graduate
80
SI – Entry Level and Semi-Skilled

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :