ایالت نوا اسکوشیا کانادا پس از 3 ماه، اولین پذیرش دسته مهاجرتی اولویت های بازار کار (Labour Market Priorities) خود را در تاریخ 4 سپتامبر 2019، با صدور 204 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری انجام داد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند. آخرین پذیرش از طریق این دسته، سه ماه پیش برگزار شد بود.
مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار به برنامه مهاجرتی ایالت نوا اسکوشیا اجازه می دهد برای بر طرف کردن نیازهای بازار کار خود در صف انتظار اکسپرس اینتری به دنبال متقاضیان واجد شرایط بگردد.
این مسیر مهاجرتی در سال 2018 افتتاح شده است و از آن زمان تا کنون برای مربیان نونهالان، حسابرسان و حسابداران و متقاضیان فرانسه زبان اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرده است.
لازم به ذکر است که متقاضیانی که در تاریخ 4 سپتامبر از طرف نوا اسکوشیا در این پذیرش دعوتنامه دریافت کرده اند زبان اول خود را فرانسه اعلام کرده بودند و در هر چهار مهارت زبان فرانسه نمره‌ای معادل CLB 8 یا بالاتر گرفته‌اند.
از دیگر موارد مورد نظر استان برای انتخاب از متقاضیان اکسپرس اینتری میتوان به داشتن مهارت های زبان انگلیسی با حداقل 6 CLB و یا مدرک تحصیلی لیسانس و یا داشتن یک مدرک دوره سه ساله ای که یکی از موسسات آموزش عالی، مدارس فنی و حرفه ای و دانشکده ها گذرانده باشند، اشاره کرد. جالب است بدانید که سخنگوی برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا بیان کرده است که در این پذیرش، حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی شرط انتخاب نبوده است.
متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می‌شوند، 600 امتیاز اضافی در سیتم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت می‌کنند و بدین ترتیب به طور قطع در دور بعدی پذیرش‌ها برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد. امتیاز سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS امتیازی است که به متقاضی بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه داده می شود.
متقاضیانی که در پذیرش دیروز، 04 سپتامبر 2019 دعوتنامه دریافت کرده اند 30 روز مهلت دارند تقاضای کامل خود را به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا ارائه کنند.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :