پذیرش شماره 119 اکسپرس اینتری کانادا

دولت کانادا در جدیدترین پذیرش خود از سیستم اکسپرس اینتری که در تاریخ 12 June برگزار شد، برای ۳۳۵۰ متقاضی دعوتنامه جهت تقاضا برای اخذ اقامت دائم کانادا صادر نمود. با این حساب سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون مجموع دعوتنامه ها را به 38450 رسانده است. کانادا قصد دارد تا انتهای سال ۲۰۱۹ مجموعاً ۸۱ هزار و ۴۰۰ مقیم دائم جذب کند که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش ۶ هزار و ۵۰۰ نفری را داراست.

لازم به ذکر است در این دوره از پذیرش نیز، حداقل امتیاز پذیرش شده نسبت به دور قبل، با 5 امتیاز کاهش، 465 بوده است، که البته هنوز هم امتیاز بالایی برای پذیرش می‌باشد.

سازمان مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش نیز از قاعده tie-break استفاده نمود. زمان استفاده شده، 06 جون 2019 بود. این موضوع بدین معنی است که تمام متقاضیانی که امتیازشان 465 و بالاتر بود و پروفایل خود را قبل از این تاریخ وارد صف انتظار اکسپرس اینتری کرده بودند در این دور از پذیرش ها، برای آنها دعوتنامه صادر شده است.

متقاضیان واجد شرایط در استخر کاندیدای اکسپرس اینتری، باید در یکی از دسته های زیر قرار گرفته باشند:

  • Federal Skilled Worker (FSW)
  • Federal Skilled Trades Class (FSTC)
  • Canadian Experience Class (CEC)

به داوطلبان اکسپرس اینتری بر اساس سیستم امتیاز بندی CRS از عدد ۱۲۰۰ امتیاز داده می شود که شامل فاکتورهایی مانند تحصیلات، سابقه کاری، سطح دانش زبان و دیگر فاکتورها می باشد.

متقاضیانی که دعوتنامه دریافت کرده اند، ۶۰ روز فرصت دارند تا مدارک مربوط به پرونده خود را تکمیل نمایند.

برای مشاهده جدول تعداد دعوتنامه ها و حداقل امتیازهای اکسپرس اینتری های گذشته، کلیک کنید.

مشاوره با پرشین مهاجر

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :