ایالت نوا اسکوشیا کانادا دومین پذیرش خود را در سپتامبر 2019 از مسیر مهاجرتی اولیت‌های بازار کار (Labour Market Priorities Stream) انجام داد، با این تفاوت که این بار فقط نجاران واجد شرایطی که در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل فعال داشتند را دعوت به اقدام برای دریافت اقامت دائم کانادا کرد.
مسیر اولویت‌های بازار کار به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اجازه می‌دهد تا از میان متقاضیان اکسپرس اینتری، افراد واجد شرایطی را انتخاب کند که دارای سابقه کار مورد نیاز برای رفع نیازهای بازار کار داخلی استان هستند.
متقاضیان پذیرفته شده باید یک نامه سابقه کار از کارفرمای خود ارائه دهند که نشان دهد دارای حداقل 2 سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه نجاری هستند. و همچنین می‌بایست دارای مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی (دو زبان اصلی کانادا) معادل در چهار اسکیل خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیداری باشند.
همچنین نجاران خود اشتغال نیز واجد شرایط هستند و باید مدارک و مستنداتی دال بر فعالیت خود که شامل تراکنش های مالی و قراردادهای کار می‌شود را ارائه دهند.
به علاوه آنها باید مدارک مالی‌ای ارائه دهند که توان پشتیبانی خود و خانواده خود را نشان دهند که شامل هزینه های زندگی در نوا اسکوشیا، پرداخت هزینه‌های مهاجرت و هزینه های سفر می‌شود را داشته باشند.
مسیر اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا در آگوست 2018 شروع به کار کرده است و از آن زمان برای دعوت از متقاضیان اکسپرس اینتری شاغل در زمینه های نیروهای آموزش اولیه کودکان، حسابرسان مالی و حسابداران، و فرانسوی زبانان استفاده شده است.
نجارانی که در پذیرش 20 سپتامبر انتخاب شده‌اند، 30 روز فرصت دارند تا برای دریافت دعوتنامه استانی خود اقدام کنند. به متقاضیان پذیرفته شده در پذیرش‌های استانی، از جمله نوا اسکوشیا، 600 امتیاز اضافی علاوه بر امتیازات فعلی خود در سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) دریافت خواهند کرد که در این صورت، انتخاب شدن آنها در دور بعدی پذیرش‌های اکسپرس اینتری قطعی خواهد بود.

مشاوره مهاجرتی

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :