بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده نزدیک به 25 درصد کارکنان کانادا مهاجر هستند!

آمار مهاجران در سال 2016 نشان می دهد که بیش از 50 درصد از این افراد دارای مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر هستند و جمعیت قابل قبولی از نیروی کار کانادا را تشکیل می دهند.تحصیلات یکی از فاکتورهای کلیدی پذیرش متقاضیان برای ورود به کانادا می باشد.

مطالعات صورت گرفته نشان می دهد چهار نفر از 10 مهاجر بالای 25 سال سن دارای مدرک تحصیلی لیسانس می باشند درصورتی که یک چهارم  افراد متولد شده در کانادا لیسانسه می باشند.

16.7 درصد از کل مهاجران را متقاضیانی که دارای مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا تشکیل می دهند در حالیکه 5% افرادی که در کانادا متولد می شوند موفق به کسب فوق لیسانس ویا دکترا می شوند.

از ژانویه 2015 ، تعداد 154.368 دعوتنامه از طریق سیستم اکسپرس انتری صادر شده در حالیکه دولت کانادا اعلام نموده نزدیک به یک میلیون نفر مابین سال های 2018 الی 2020 وارد کانادا می شوند که 250 هزار نفر از طریق سیستم اکسپرس انتری پذیرش خواهند شد.

اینکه مهاجران نقش مهم و بسزایی در صنعت کانادا را دارند در تمامی شهر های کانادا میتوان مشاهده کرد به طوریکه در شهر های تورنتو(استان اونتاریو )مهاجران نیمی از نیروی کار را تشکیل می دهند و شهر ونکوور (استان بریتیش کلمبیا) با 43.2 درصد از نیروی کار در جایگاه دوم و کالگری(استان آلبرتا) با 32.5 درصد در مقام سوم قرار دارد.

 

ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید :